آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

16 ماهگی

1392/5/7 14:47
نویسنده : مامان و بابا
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

16 ماه گذشت

16 ماه از مادرانه های من و پدرانه های پدرت میگذره و ما هر روز هر روز عاشق تر رو شیفته ترت میشیم ... نمیتونم این روزهای قشنگ رو برات توصیف کنم چون انقدر زیباست که نمیشه با واژه ها وصفش کرد ... این روزها خیلی شیرین کاری میکنی مثلا دیروز من و بابایی داشتیم با هم حرف میزدیم و توجهی به شما نداشتیم رفته بودی بادی دریا تو آورده بودی نشسته بودی توش و با یه خنده شیطنت آمیز توجه مارو جلب کردی من و بابایی کلی خندیدیم ... وای خیلی صحنه خنده داری بود ... چیزهایی که تازه یاد گرفتی  .... چشمک زدنه و بینیتو نشون میدی ... گوش ترو نشون میدی ... و روی نوک پاهات راه میری ... یه وقت های هم آهنگ اسم بابارو میزنی ... دلم می خواد زودتر به حرف بیوفتی گل نازم ... اینم یه سری عکس از 16 ماهگی :

 

 

 

 

 

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم مامان الینا
7 مرداد 92 12:57
16 ماهگیت مبارک باشه عروسک خانم..ملوسک خانم..خوشگل خانم
عموش
9 مرداد 92 18:08
الهی من قربونش برم که دلمون براش یک ذره شده وقتی تلفنی باهات صحبت می کردم، مامانت می گفت که بام چشمک میزنی
راحله
10 مرداد 92 5:38
16 ماهگیت مبارک عسل بانووووووو واقعا عین گل میمونه بس که خوشل و خانومه با اون لباساش چه جیییییگری شده
زیبا مامان آرنیکا
28 مرداد 92 14:53
سلام...ماشالا چقدر آرنیکا خوشگله بزرگ شده...مثل همیشه خوش خنده و شیرین...
باباهمايون
29 مرداد 92 9:20
جيگره
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 مهر 92 15:43
مامانی پس کجایی از آرنیکا جون خبری نیست