آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

15 ماهگی

1392/4/27 21:45
نویسنده : مامان و بابا
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم

تاخیر مامان رو برای آپ کردن وبلاگت ببخش یه سری مسائل پیش اومد که نتونسم بیام و برات بنویسم ...

این روز ها خیلی بازیگوش شدی و کلی کارای خطرناک میکنی ... تمام دندوناتم در اومده و تو این دو ماه و نیم خیلی برای در اومدنشون اذیت شدی ... الاهی مامان فدات شه که روز به روز داری بزرگ میشی ... تو این مدت کلی اتفاق افتاد ... هم بد هم خوب ... دلم میخواد فقط خوباشو برات بگم ... دختر خالم یه نینی تازه به دنیا آورد اسمش آقا پویان ... برای 15 ماهگیت خاله رویا و امیرعلی اومدن کیش و برای ماهگردتون کیک خریدیمو عکس انداختیم ... خیلی خوب بود فقط شما اصلا نذاشتی یه عکس خوب ازت بگیریم ... عشق من از 13 ماهگیت تا 15 ماهگیت 6 تا دندون در آوردی و تا الان هم دو تا دیگه در اومده دیگه جایی خالی توی لثه ات نمونده ... تو این مدت دوبار با هم رفتیم دریا یه بارم با بابایی رفتی کلی بهت خوش گذشت ... الاهی مامان قربونت بره برای 15 ماهگیت که بردمت خانه بهداشت وزنت 10 کلیو 100 گرم و قدت 80 سانتی متر ... خدارو شکر که همه چیز خوب بود و با دکترت هم تماس گرفتم راضی بود ... اینم عکس های این مدت:

 

 

 

 

دوست داری کفش هاتو تو خونه پات کنی و راه بری

اگر هم کفش هاتو پات نکنم دمپایی های مامان رو میپوشی و راه میری و کلی ذوق میکنی!

من و بابایی بی صبرانه منتظر حرف زدنتیم ... !

عاشقتیم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سمان مامان آرشیدا
28 تیر 92 12:05
سلام به عروسک خانم و مامانش. وای چه ماه شده. چه حالی میکنه تو دریا. ای جونم. قد و وزنش مثل 15 ماهگی آرشیداست. ماشاللا بهش که همه دندوناش رو دراورده. ببوسش از طرف من.
آتنا مامان روشا یدونه
29 تیر 92 13:09
خوش باشید آرنیکای نازم . .لباس آخریت هم خیلی بهت میاد 15 ماهگیت مبارک گلم
خاله لیلی(مامان کیانا)
3 مرداد 92 15:34
عزیز دلم خیلی خانم شدی. دندونهات مبارک باشه عسلکم. دلم برات تنگ شده نازنازی خاله.
بابا همایون
7 مرداد 92 9:55
قربون دختر با شخصيتم برم فداي اون قد وبالات بشم
راحله
10 مرداد 92 5:40
وااااااااای اون عکسای دریا واقعی خیلی خوشکلن وااااااااای خدای من اصلا ذوق از چشماش میباره الهی من فداش شم
Khane atoosa
13 مرداد 92 11:05
Khoda ya che khanoom shodi . Khordaniiiiiiiiii
زیبا مامان آرنیکا
28 مرداد 92 14:55
عزیزمممم دندونات مبارک...آرنیکای ما که فعلا فقط 11 تا دندون داره...بچه ها همه عاشق آب بازی اند و عکسای دریا خیلی باحالند...