آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

آرنیکای مامان وبابا

19 ماهگی

1392/8/11 8:41
نویسنده : مامان و بابا
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

ماشاا... کلی بزرگ شدی دختر نازم ... این روزها هوای جزیره خیلی خوب شده ، من و بابایی همش شمارو میبریم بیرون و شما هم کلی کیف میکنی ... وقتی از دور پارک رو میبینی شروع میکنی شعر تاب تاب عباسی رو خوندن ... من و بابایی هم کلی قربون صدقت میریم ... بابایی صدای پشی و هاپو رو بهت یاد داده و خیلی بامزه میگی ... الاهی مامان قربون اون زبونت بره ... تو این ماه 5بار با هم دریا رفتیم و شما عاشق دریا هستی وقتی داریم برمیگردیم کلی گریه میکنی ... همش دریا رو نشون میدی ... وقتی تو آب هستیم دنبال ماهی ها میکنی و به من نشونشون میدی ... اونجا همه عاشقت میشن چون برای همه دست تکون میدی و بوس میفرستی ... وقتی برمیگردیم مامان برات اسپند دود میکنه و صدقه میده ... جونم برات بگه وقتی بیبی انیشتین میبینی سعی میکنی هر چی میگه شما هم تکرار کنی و به همه ی حیوناش میگی sheep .... به پیشی هم میگی شی .... عمو و عمه رو میگی ... خلاصه که کلی از ما دلبری میکنی و من و بابایی هم روز به روز عاشق تر رو شیفته تر شما میشیم ... اینم چندتا عکس از ماهی که گذشت :

 

 

 

 

اینم از بوس فرستادن خانوم کوچولو

غرغر کردن آرنیکا خانوم قبل از بیرون رفتن:

خنده همراه با گریه:

ناز کردن خانوم خانوما برای مامانش:

قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا همايون
11 آبان 92 10:52
آرنيكا جان سلام عشق من سلام دختر گلم دلم برات يكذره شده منتظرم بياي تهران ببرمت گردش قربو ن اون قد وبالات برم
Khale atoosa
11 آبان 92 11:02
Khordaniiiiii.... Bayad bebinamesh gaazesh begiram
باباش
11 آبان 92 14:25
سلام دختر گلم، اين روزا داره به سرعت ميگذره و هر روز كه ميام خونه چندتا حركت جديد ازت ميبينم.نميدوني چقدر بهم مزه ميده تا ميام مي پري بغلم و برام شروع مي كني تعريف كردن (البته با زبون خودت )
جیران بخشنده
14 آبان 92 15:37
عشقه من 19 ماهگیت مباااااااارک
مريم مامان الينا
19 آبان 92 8:56
عزيز دلم 19 ماهگيت مبارك....عاشق خنده هاتم خاله جون....يه بوس خوشگل برات
راحله
26 آبان 92 15:43
واااااااای دلم غشششش رفت واسه بوس فرستادنش همیشه بخند دخمل نانازم
اوا
13 دی 92 11:47
عزیز دلم ماشالا چه عروسکی شدییییییی خوشگل خاله میبوسمتتتتتت