آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

17 و 18 ماهگی

1392/7/8 11:58
نویسنده : مامان و بابا
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم

عذر خواهی منو به خاطر این همه تاخیر بپذیر ... تو این دو ماه کلی اتفاق افتاد ... خاله بزرگم الان یک ماه و نیمه که تو کماست ... ماه پیش رفتیم تهران و یه سفر هم به رامسر داشتیم توی سفر هر سه نفرمون سرما خورده بودیم ... جدا از مریضی ها خوش گذشت ... بزار برات از خودت بگم ... کلی تو این دو ماه بزرگ شدی و کارای بامزه میکنی ... اسم بابا اروند خیلی رسا صدا میکنی بعد از اسم بابا اسم خاله شیرین رو یاد گرفتی که بابا اروند یادت داد به منم میگی آما ... تازگی ها آهنگ اسم منم میگی ... به آب میگی اُو ... هیس کردنم یاد گرفتی ... از دیشبم بهت میگم بگو دایی میگی  دی دی و قش مکنی از خنده انقدر که به سک سکه میوفتی ... کلاََ خیلی بلا شدی نفس من ...31 شهریور تولد بابا اروند بود یه مهمونی کوچولو براش گرفتیم از طرف شما هم برای بابایی کادو یه ماگ با عکس های شما گرفتم که بابایی خیلی خوشش اومد و کلی تشکر کرد ... با تمام وجودم خدارو به خاطر داشتن تو شکر مکنم عروسک نازم ...اینم چندتا عکس از این دو ماه گذشته:

اینم آرنیکا خانوم توی تولد بابایی:

اینم از شام که با همکاری آرنیکا خانوم آماده شد:

عاشقتم عزیزم

اینم کادوی آرنیکا به بابا اروند

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

باباش
8 مهر 92 14:25
دختر گلم،ممنون از بابت كادوي قشنگت.خيلي خوشم اومد...
جیران بخشنده
8 مهر 92 14:26
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که وبلاگ ارنیکا جون رو میخونم دخترتون خیلی خوشگله


ممنون از شما که مارو نگاه میکنید و لطفتونو شامل حالمون
بابا همايون
8 مهر 92 14:42
قربون تودختر خوشگل ماماني برم من آرنيكا جان براي روزهائي كه بنشيني خودت اينهارا بخواني روز شماري ميكنم نفس من كه هر موقع عكساتو مي بينيم نفس تو سينه ام حبس ميشه ارزوي سلامتي وبزرگ شدنت را دارم عسل من
Khale atoosa
8 مهر 92 22:41
Vaaaay khordaniye khale
راحله
12 مهر 92 10:34
سلام عزیز دلممممم
خوبی؟
وای واسه خالتون خیلی ناراحت شدم...انشالله هر چه زودتر بهبودی کامل رو بدست بیارن
آفرین به دخملی که هم اسم مامان و بابا رو یاد گرفته هم اسم خاله
از طرف من یه گنده ماچش کن


مرسی راحله عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
16 مهر 92 10:48
روزت مبارک گلم