آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

اولین آرایشگاه دخترم

1391/7/15 20:03
نویسنده : مامان و بابا
469 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار مامانی موهای دختر نازشو کوتاه کرد

عسلکم دیگه موهات خیلی نامرتب شده بود امروز قبل از اینکه حمامت کنم موهاتو کوتاه کردم... دیشب بابایی برای من تولد گرفته بود خیلی بهمون خوش گذشت جای همه ی اونایی که دوسشون دارم خیلی خالی بود ... دوستای عزیزم برام یه عطر خوش بو گرفته بودن ... بابایی هم کلی مارو خجالت داده بود و از طرف شما هم به من کادو داد ... اولین تولدم بعد از به دنیا اومدن شما بود ... خیلی خوشحالم که دخترم توی بغلم بود با هم کیک رو بریدیم ... برات کلی آرزوهای خوب کردم ... بازم دست همسر عزیزم درد نکنه خیلی بهم خوش گذشت ... اینم از عکس های قبل و بعد از آرایشگاه رفتنت:

تیپ زدن آرنیکا برای تولد مامانش:

 

هورا موهای آرنیکا کوتاه شد:

 

 

این عکس هم به سفارش عمو یزدان:

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

زیبا مامان آرنیکا
16 مهر 91 15:08
وایییییییی جیگر این دخمل خوشگل رو بخورم...موهاشو...بوس
خاله اتوسا
16 مهر 91 17:49
وای خیلی دلبر شده مووووووووووچ
رویا
16 مهر 91 23:36
ای جان شما هر کاری کنین بهتون میاد دل مارو که بردی کی بیایم خواستگاری؟
رویا
16 مهر 91 23:42
رویا
16 مهر 91 23:45
چه قدر بچم با مزه شده دست مامان درد نکنه


مرسی
عموش
17 مهر 91 13:01
سمان مامان آرشیدا
18 مهر 91 11:41
ای جونم آرنیکای نازم.
ماه بودی ماه تر شدی.
خوردنییییییییییییییییییی
عکس اولیش خیلی ناز افتاده. ببوسششششششش


مرسی عزیزم ... شما هم آرشیدای خوشگلمو ببوس
خاله سوسن
19 مهر 91 15:59
دست مامان گلت درد نکنه موهات خیلی با مزه کوتاه شده وتو خوشگل دختر هر کاری کنی بهت میاد


مرسی خاله جون
نی نی گوگولی (نازی )
19 مهر 91 22:37
ای جونم چه دخمل کپله ناناسیییییییییییی ای جونم..خدا نیگه داره واستون من تازه نی نی شما رو یافتم خوشحال میشم به ما هم سربزنید تا آرشن من یه دوست ناس پیدا کنه من لینکتون میکنم با اجازه.اگه دوس داشتید مارو هم بلینکید
خاله ملیسا
24 مهر 91 12:46
خوشگل که هستی خوش تیپ هم که هستی یه فروشگاه درجه یک در حد خودتم پیدا کردی شدی بهتریییییننننننننننن دنیاااااااا ... دوست دارم