آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

سینه خیز....

1391/7/19 22:31
نویسنده : مامان و بابا
310 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان بالاخره از امروز سینه خیز رفتن رو شروع کردی ... البته نه به سمت جلو بلکه دنده عقب میری ... طول فرش خونمونو که حدودا 3 متری میشه رو سینه خیز رفتی ... مامانی خوشحالم که تونستی به این مرحله از رشد هم وارد بشی ... از خدای بزرگم خیلی ممنونم که فرزند سالمی به ما داده ...هوراتشویق

17مهر روز جهانی کودک بود ولی من وقت نکردم برات تبریک بزارم ... قلبعسلکم روزت مبارک قلب... ولی از چند روز قبلش با بابایی رفتیم و کادوی شمارو خریدیم ... همون لباسی که تولد مامانی تنت کردم کادوی روز کودک شما بود ... سال پیش روز کودک شما تو دل مامانی بودی و با بابایی یه جشن دو نفره برات گرفتیم و در مورد شما حرف زدیم ... دختر نازم حریره بادام هم برات شروع کردم و از فرنی بهتر می خوری ... هوشیاریت بیشتر شده و کاملا متوجه میشی ... امروز وقتی از حمام آوردمت بیرون داشتی آواز میخوندی اداتو در آوردم و شما قش قش می خندیدی و تکرار میکردی ... کلی با هم کیف کردیم ...

ماچدوست دارم دختر قشنگمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابا همايون
20 مهر 91 9:16
سلام به دختر گلم تمام عكساتو ديدم به اميد خدا روزبروز بزرگتر وخانم تر ميشي عزيزم فقط به ماماني بگو در كنار شما ماماني وبابائي هم تو عكسا باشند خيلي يادگار قشنگي ميشه بعدا كه بزرگتر ميشي ميفهمي كه ماماني وبابائي چقدر جوان وخوشگل بودند ميبوسمت دختر گلم دلم برات تنگ شده كه بغلت كنم ويا دستتو بگيرم ببرمت گردش كي راه ميافتي خوشگله كه بابا همايونو صدا گني ازش بخواهي ببرتت گردش
باباهمايون
20 مهر 91 9:58
آخ كه فداي اين گل نازم برم من به ماماني بگو كه همراه با تو عكس بذارن كه تو وقتي بزرگتر ميشي عكس جواني ماماني وبابائي را با خودت داشته باشي عكسهاي قشنگ دوران بارداري مامان همراه با بابائي
باباش
24 مهر 91 12:40
آفرين گل بابا
اوا مامان رهام
24 مهر 91 13:30
جانم به این دخمل خوشگل و ناناز مثل عروسک میمونه ماشالا


مرسی عزیزم