آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

تولد یکسالگی ....

1391/7/13 13:14
نویسنده : مامان و بابا
399 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یکسالگی وبلاگت مبارک

عزیزتر از جانم امروز یک سال میشه که دارم برات از خاطراتت مینویسم گل من ...

قربونت برم امیدوارم خدای مهربون کمکم کنه تا بازم بتونم وظیفه مادریم رو بخوبی انجام بدم و بازم از شیرین ترین خاطراتمون برات بنویسم ... گل نازم روزها دارن سپری میشن و من و بابایی شاهد بزرگ شدن میوه زندگیمون هستیم ... روز به روز علاقمون نسبت به شما بیشتر و بیشتر میشه ... حالا قدر پدر و مادرامونو بیشتر از همیشه میدونیم که چقدر برامون زحمت کشیدن و میکشن ... گل نازم هوشیارتر از قبل شدی و کارای جدید میکنی ... وقتی بغلت میکنیم از ما بالا میری و یک جا بند نیستی کلی شیطون شدی ... وقتی دستامونو میاریم جلو تا بغلت کنیم دستاتو باز میکنی و خوشحال میشی از اینکه می خوایم بغلت کنیم ... زمانی که بابایی از سر کار میاد تا در رو براش باز میکنم شروع میکنی دست و پا زدن و براش میخندی ...دو شب که دیگه توی تخت خودت می خوابی ...

من و بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله مریم
14 مهر 91 19:50
خیلی مبارکه ان شاالله نوشتن تو این وبلاگ رو خود آرنیکا جون تا 120سالگیش ادامه بده....
اختر فتاحی
16 مهر 91 16:02