آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

روزت مبارک عسلکم....

1391/6/29 15:34
نویسنده : مامان و بابا
450 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان روزت مبارک عزیزم

نازنین مامان دیگه خیلی خانوم شدی ... از یک هفته دیگه وارد مرحله جدید از زندگیت میشیم و مامانی باید برای شما فرنی درست کنه ... گل من تازگی ها اسباب بازی هاتو از روی زمین بلند میکنی و یک راست میبری دم دهنت ... وقتی بابایی رو میبینی کلی ذوق میکنی و میخندی ... دیروز روز دختر بود مامان اختر و خاله شیرین اومدن خونمون ... آخه ما فقط شما دوتا دخترا تو خونه داریم !! بابایی هم براتون کادو گرفته بود ....یه پیراهن زیبا که وقتی تنت کردم مثل عروس ها شده بودی ... عشق من تمام زندگی من و بابایی شما هستی ... اینم از عکس های دیشب

الاهی من قربون خنده های خوشگلت بشم...

عروسکم عاشقتمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

باباش
29 شهریور 91 16:21
دخترم،روزت مبارك هميشه شاد و خرم و خنده رو باشي.
یاسمن جووون
29 شهریور 91 16:55
چه خوشگله خدا حفظش کنه
zahra
1 مهر 91 14:48
شقایق آرنیکا هزار ماشالا هرروز داره قشنگ تر میشه و ما عاشق تر بهت تبریک می گم که همچین فرشته ای رو داری


مرسی عزیزم