آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

یه اتفاق خوب

1391/6/19 10:19
نویسنده : مامان و بابا
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

ببخشید تو این مدت خیلی سرمون شلوغ بود مامانی نتونست برات چیزی بنویسه دختر گلم!!!20 روز که خونه مامان اخترینا بودیم بعد هم عمو یزدانینا اومدن ... شرمندتم عزیزم!!!

روز 6 شهریور 91 بود ... مامان مشغول کارهاش بود که اومد به دخترش سر بزنه که یهو دخترش با یه خنده شیرین خستگی رو از تن مامانی به در کرد توی اون خنده قشنگ مامان یه مروادیدی دید که برقش تو چشماش افتاد!!!هورااااااااااااااااااا دخترم دندون دار شده بود!!!!!!!!!!!! از خوشحالی سر از پا نمیشناختم...زود به همه زنگ زدم و خبر دادم...دختر گلم روز تولد 5 ماهگیش دندون در آورده بود .... الاهی مامان فدات بشه خونه مامان اخترینا که بودیم خیلی بیتابی میکردی ولی من فکر نمی کردم برای دندونت باشه همش نگران بودم ... دیگه نگرانی مامانی تبدیل به خوشحالی شده بود ... دیشب هم دندون دومت در اومد یعنی درست 8 روز بعد از اون یکی! دیشب  مامان اختر برات آش دندونی پخته بود و اومدن خونمون به همسایه ها دادیم و خودمونم خوردیم خیلی خوشمزه شده بود امیدوارم به راحتی بقیه دندوناتم در بیاد گل مادر...

اینم از آش دندونی آرنیکا...

دندونای آرنیکا:....

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله مریم
16 شهریور 91 9:50
عسلکم رویش اولین مرواریدت مبارکه......از اون آش دندونیهات به من نمیدی...فدات بشم با اون موهای خوشگلت
خاله مرمر
18 شهریور 91 16:50
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
عمو
19 شهریور 91 15:37
آخ که چقدر دلم برات تنگ شده، تازشم اینکه بقیه نمی دونند که شما حتی از عکسهای بانمکت هم زیباتر هستی


مرسی عمو جونم
zahra
1 مهر 91 14:52
مبارک باشه خاله رویش اون دندونای قشنگت