آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

دوماهگی آرنیکا خانوم

1391/4/4 22:05
نویسنده : مامان و بابا
391 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان 91.3.6 دو ماه شما تموم شده بود و نوبت واکسن هات....

از یک ساعت قبل از رفتن به مرکز بهداشت بهت قطره استامینوفن دادم که تب نکنی ... بابا اروند ساعت 11 اومد دنبالمون ... اول قطره فلج اطفال بهت دادن و بعد به ران های پات واکسن زدن...خیلی دردت اومد و کلی هم گریه کردی... بابا اروند کلی ناراحت بود برات... حالش بد شده بود انگار به خودش آمپول زده بودن...قد 60 و وزن5600 شده بود...بابا مارو رسوند و بد رفت سر کار...من شروع کردم به کمپرس پات...ساعت 8 شب بود تب کردی...چه شبی بود!من و بابا اروند تا صبح بالای سرت بودیم و پاشویت میکردیم ساعت 7 صبح بود که تبت قطع شد...3 شب تب داشتی...من و بابایی کلی نگران بودیم...دیگه از شب چهارم تب نکردی من و بابایی هم تونستیم بخوابیم...الهی فدات من و بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)