آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

اخلاقای دخترم

1391/4/4 22:00
نویسنده : مامان و بابا
358 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکا خانوم من

بزار برات از شیرین کاریات بگم....انگشتای دستتو می خوری اول دونه دونه بعد چهارتا انگشتتو میکنی تو دهنت و انقدر میبری تو تا اوق میزنی!:) عاشق نور و tv هستی! با صداهای بلند از خواب می پری و دل دل میزنی!!!تازگی یام لب پاینتو می خوری که بابایی ازت عکس گرفته....تازه مامان جون وقتی می خوابی خرخرم میکنی!وقتی می خوابی دلم می خواد ساعت ها بشینم و خوابتو تماشا کنم ... همش با دیدنت من و بابا اروند خدا رو شکر می کنیم که همچین فرشته زیبایی رو به ما داده!!!

دوست داریم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانن الینا
22 تیر 91 21:52
خوش قدم باشه آرنیکا جونم.خیلی قشنگ نوشتی عزیزم.آرنیکا جونم رو ببوسبه وبلاگ الینا هم یه سری بزن
www.elinabeglari.blogfa.com


مرسی عزیزم...شمام الینا رو ببوس...