آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

اولین شیر دهی

1391/4/3 16:33
نویسنده : مامان و بابا
424 بازدید
اشتراک گذاری

گل من تازه 30 دقیه از ورودت به این حهان می گذشت که آوردنت برای شیر خوردن...خیلی نازو زیبا بودی عزیزم...و همیتطور خیلی گشنه...احساس میکنم زیباترین لحظه زندگیمو تجربه کردم...وقتی شروع کردی به مکیدن احساس میکردم زمان ایستاده و من و شمارو نگاه میکنه..پدرتم بالای سر ما ایستاده بود و شیر خوردن شمارو تماشامی کرد و لذت می برد...بعد منو بردن تو اتاقم نیم ساعت بعدم شمارو آوردن پیشمون ...بابا حسینم تازه رسیده بود هم خیلی خوشحال بود هم نگران حال ما بود ...وقتی مارو سالم دید کلی خوشحال شد دیگه ساعت 1 شده بود همه تقربا" رفتن و مامان اختر پیش من موند ... تا صبح از ما نگهداری کرد ...شب خوبی بود تو و مادرم کنارم بودین...صبح دکتر اومد و مارو مرخص کرد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مبین فرفری
4 تیر 91 0:19
عزیزم تولدت مبارک مامان مهربون از عکس های قوره بامزه مون بذار تا روی ماهشو ببینیم

مرسی ...باشه حتما"
مامانی درسا
4 تیر 91 0:24
عزیزم تولدت مبارک ..... انشاالله همیشه زنده باشی عزیزم و 120 ساله شی


ممنونم