آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

آخرین سونوی دختر گلم

1390/12/21 10:52
نویسنده : مامان و بابا
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

روز سه شنبه 90/12/16 صبح ساعت 10 وقت سونوگرافی داشتیم...با مامان سهیلا راهی شدیم ساعت 9 حرکت کردیم و ساعت 10 اونجا بودیم خیلی شلوغ بود دختر گلم ساعت 12 نوبتمون شد! خیلی دلم برات تنگ شده بود ... انتظار دیدنتو می کشیدم! وقتی روی تخت خوابیدم قلبم تند تند میزد دلم داشت ضعف می رفت تا روی ماهتو ببینم! وقت خانم دکتر پروپ سونو رو گذاشت رو دلم ... احساس میکردم رو ابرام... خیلی بزرگ شده بودی عزیز دلم...خانم دکتر گفت وزنت بین 2700 تا 2800 شده! بعد صدای قلب نازنینتو شنیدم کلی دلم باز شد!چشمک

بعد مامان سهیلا رو صدا کردن اومد تو ... وقتی صورت ماهتو دید کلی قربون صدقت رفت!

وقتی از دکتر اومدیم بیرون به بابایی زنگ زدم همه چی رو توضیح دادم! کلی خوشحال شد گفت مواظب دخترم باش تا من بیام!

من و بابایی دیگه داریم برای دیدنت لحظه شماری میکنیم!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مانیا
21 اسفند 90 10:57
آخی عسیسم
رویا
29 اسفند 90 0:10
دختر ما ناز داره نازشم خریدار داره خیلی موابش باشین تا من یرگردم

مرسی عمه رویا جونم

رویا
29 اسفند 90 0:20
توی وبگردیام بالاخره یه چیز جالب پیدا کردم یه خانم باغستانی جدید تا برگردم خوب مواضبش باشینا

چشم عمه جون...

رویا
8 فروردین 91 0:35
خوشگلکم تولدت مبارک خیلی خوشحالم قربونت برم خیلی خوشحالم که خدای خوب تورا به ما داده
رویا
8 فروردین 91 23:53
خوشگلکم تولدت مبارک قربونت برم عسل عمه
رویا
9 فروردین 91 0:05
خوشگلکم خوش امدی قدمت مبارک عسل عمه
رویا
15 فروردین 91 23:49