آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

بالاخره دختر منم غلتید.....

1391/5/19 22:25
نویسنده : مامان و بابا
514 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعشقم غلتیدنت مبارکقلب

نفس مامان نمی دونم چون مامانی همش شمارو میذاشت تو کالسکه تا الان غلت نزدی یا از تنبلی بود عشقم....

از دیروز همش با بابایی گذاشتیمت رو زمین بلکه شما یه تکونی به خودت بدی ... امروز که مشغول ظرف شستن بودم ... اومدم دیدم دخترم غلت زده!!!هوراااااااااااااااا............. !!!!!

کلی خوشحال شدم! زود زنگ زدم به بابایی گفتم ! ...

الاهی مامان قربونت بره دستتم زیرت مونده بود نمی تونستی درش بیاری !! زود رفتم دوربین اوردم ازت عکس گرفتم...عشق مامان در 4 ماه و 14 روزگی اولین غلتت رو زدیماچ

چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

كتي(مامان آقا مهديار)
20 مرداد 91 2:01
اي جونممممممممممممم
هزار الله و اكبر
ماشاللهههههههههههههههه
چه دخمل جيگري
خدا حفظش كنه
با اجازه لينكتون ميكنم


مرسی عزیزم... خواهش می کنم
مامان الینا
20 مرداد 91 9:27
غلتیدنت مبارک عزیزم


مرسی خاله جون
پدر
21 مرداد 91 14:22
الهي قربونش برم
مبارك باشه مامانش.


مرسی بابایی جون
الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 12:05
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه عزیزم...


مرسی عزیزم
عمو
24 مرداد 91 10:08
الهی من فدای این دختر خوشگلمون برم


خدا نکنه عمو جون
زهرا
25 مرداد 91 16:21
شقایق جان حدس می زدم مامان خوبی بشی اما اعتراف می کنم اینقدر خوبو واقعا تصور نمی کردم اول به مادر مهربونت تبریک میگم بعد به خودت این فرشته ی ما همه جوره قشنگه مامان شقایق غلتیدنه آرنیکای ما مبارک


مرسی زهرا جون ...شما لطف دارید