آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

پایان 5 ماهگی

1390/9/8 10:37
نویسنده : مامان و بابا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

امیدوارم جات تو دل مامانی راحت راحت باشهماچ

عسل مامان دیگه 5 ماهه شدی تا 4 ماه دیگه ایشاا... تو بغل مامانی هستی واقعا از ممنوم به خاطر اینکه تو این مدت خیلی ماه بودی و اصلا من زرو اذیت نکردی!

الاهی فدات شم خوشگل من ! دیگه خیلی بی تاب دیدنتم!

big-animated Smiley

مامان قربونت برم الان که دارم برات می نویسم کلی داری شیطونی می کنی و تکون می خوری

خیلی از تکون های نازت خوشحالم... بهم خیلی روحیه میده!

دلمو خیلی بردی با این حرکتای قشنگت!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نهال
19 آذر 90 10:08
سلام عزیزای دلم از اینکه دارین مامان و بابا میشین از ته ته دلم خوشحالم. امیدوارم این دوران را به سلامتی و خوشی سپری کنید.برای دیدن فرشته ناز کوچولوتون لحظه شماری می کنم.
سلام جیگر عمه دخمل خوشگله دلم برای دیدن روی ماهت داره ضعف میره


سلام نهال جون...مرسی عزیزم...