آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

دکتر مهربون مامان ودخترش

1390/8/11 10:55
نویسنده : مامان و بابا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

١شنبه با مامان اختر رفتیم دکتر که هم سونوی ٥شنبه رو نشون بدیم هم آزمایشاتی که تو این مدت داده بودم...ساعت ٩:٢٠ صبح وقت داشتیم ... ما ساعت ٩ رسیدیم اولین نفر پذیرش شدیم...خانوم دکتر ساعت ١٠:١٠ بود که اومدن...

وقتی رفتیم داخل سونو و آزمایش هارو نگاه کرد گفت خدا رو شکر همه چیز خوبه و جنین شما٩٨% سالمه ...من تو دلم همش خدارو شکر می کردم...

بعد بهش گفتم که شما دختری گلم کلی خوشحال شد و ازون خنده های قشنگ کرد ... قهقههمنو روی تخت خوابوند تا صدای قلب شما رو گوش بده منم ازش اجازه گرفتم تا صدای قلبتو برای بابایی ضبط کنم...

خدارو شکر از همه چیز راضی بود ...ازش پرسیدم که نینی من کی به دنیا میاد گفت آخر اسفند ماه دیگه میاد به فروردین نمی رسه ...خوشحال شدم که صورت ماهتو زودتر میبینم...

قرار شده ماه دیگه دوباره بریم پیشش ... خیلی دکتر مهربون و با حوصله ای هست ...امیدوارم شما رو صحیح و سالم به دنیا بیاره...

دوست دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)