آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

دلتنگی مامان قوره

1390/7/27 9:47
نویسنده : مامان و بابا
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قوره ناز مامان

خیلی امروز دلم برات تنگ شده !

دلم می خواد زود زود این 5 ماهم تموم بشه بیای توی دلم !

الاهی مامان قربونت بره که از دیروز تکونات بیشتر شده هی به دل مامانی فشار می یاری!فکر میکنم شمام دلت می خواد زودتر بیای تو بغل مامان و بابا!

قربونت برم دلمون می خواد زود تر بدونیم دخملی یا پسر یه اسم خوشگل برات انتخاب کنیم!

خیلی دوست داریم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ثمين
29 مهر 90 17:01
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php