آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

9ماهگی عشقم

1391/10/7 0:19
نویسنده : مامان و بابا
597 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان باورم نمیشه که 9ماه از تولدت میگذره... خیلی زود گذشت ناز من...عسل مامان دیگه ددددد (با فتحه) کامل میگی ... خیلی بیرون رفتن رو دوست داری تا من لباس می پوشم متوجه میشی که می خوایم بریم بیرون و از بغلم پایین نمیای ... دیگه با روروئک کامل خونه رو می چرخی و به همه چیز دست میزنی ... عاشق کاراتم نفس من ... دو روزه که مامان سهیلا اومده پیشمون خیلی خوشحالی و کاملا متوجه هستی که مهمون داریم ... امروز حمومت کردم و با لباسی که مامان سهیلا و بابا همایون برات سوغاتی آورده بودن عکس انداختم .

گل نازم 9 ماهگیت مبارک

الاهی قربونت برم که دیگه پاهات کامل به زمین میرسه!

گل نازم عاشقتمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله آتوسا
22 دی 91 21:31
جیگرتو خوشگل خانوم
خاله مریم
23 دی 91 9:59
9 ماهگیت مبارکه...عزیزمی آرنیکا...عاشقتم
بابا همايون
8 بهمن 91 10:39
جيگر دخمل خوشگلمو برم من امروز وارد 11 ماهگي شده :