آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

8 ماهگی

1391/9/7 1:06
نویسنده : مامان و بابا
381 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 8 ماهش تموم شد...!!!

 

تشویق 

ماهگردت مبارک مربای مامان

هورا

نفسم دیگه وارد ماه نهم از زندگیت شدی ... کلی تغییر کردی ... وقتی تو روروئک میزارمت به سمت جلو قدم برمیداری ... قهقه هات بیشتر شده ... غذا خیلی دوست داری و با اشتها میخوری(زدن به تخته و ماشاا... گفتن یادتون نره!) ... ولی هنوز چهاردست و پا نمیری ...! همش دوست داری که بشینی و با اسباب بازیهات بازی کنی ...! این روزها آب دهنتم زیاد شده فکر کنم داری دوباره دندون در میاری !

امروز بردمت حموم و دوباره موهاتو کوتاه کردم ... خیلی ماه شدی عسلم ... الاهی مامان قربونت بره خیلی خوب مامان و بابا رو میشناسی ! و تو بغل هرکی باشی سریع خودتو تو بغل من یا پدرت میندازی ... من و بابایی عاشقتیم عروسکم

قلب

 

 

اینم از عکس های 8 ماهگی:

نگاه عاشقانه آرنیکا به مامانش که تموم خستگی هارو از یادش میبره!

:

قربون این ذوق کردنات برمفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

عموش
7 آذر 91 10:09
الهی قربونش بشم، دیگه جدی جدی هی دلمون زود زود براش تنگ میشه !

خدا نکنه عمو جون ... خوب زود به زود بهمون سر بزنید ما هم دلمون خیلی تنگ شده!
سهیلا
7 آذر 91 13:32
هشت ماهگی مبارک قربونت بشم
فاطمه(دوست مامان شقایق)
9 آذر 91 0:53
جیگرتو دختر ناز8ماهگیت مبارک.


مرسی خاله فاطمه
سمان مامان آرشیدا
11 آذر 91 23:53
8 ماهگیت مبارک عروسک خانم.
ماشالا چه موهایی داری. خیلی نازن.
دوست دارم جیگول من.بوسسسسس هزار تا


مرسی سمان جون
سهیلا
13 آذر 91 20:33
پس چرا جواب منو نمیدی ؟
مگه با من قهری


نه خاله جون
فرشته دوست مامانی
14 آذر 91 13:44
ایشالا جشن 1 سالگیت خانومی ناز . خیلی نازه


مرسی خاله فرشته
خاله مریم
15 آذر 91 21:41
8 ماهگیت مبارکه عسل خانم