آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

از احوالات دخترم ...

1391/8/6 17:23
نویسنده : مامان و بابا
313 بازدید
اشتراک گذاری

الاهی مامان فدات بشه دیگه کاملا میتونی بشینی و وقتی خسته میشی خودتو به سمت عقب پرت میکنی ... صبحانه تو خوب نمی خوری ولی سوپت رو خیلی دوست داری و بیشتر از اندازه ای که باید بخوری می خوری بعد از ظهر هم که برات پوره درست میکنم کامل می خوری ... وقتی میایم نزدیکت مثل هواپیما میشی و بغل می خوای ... از خودت همش صدا در میاری و می خندی ... دالی بازی رو خیلی دوست داری و غش میکنی از خنده ... دوست دارم دختر نازم ... چهارشنبه (91/8/3) برای اولین بار رفتی محل کار پدرت ... اصلا قریبی نکردی و بغل همه میرفتی ... کلا اونجارو بهم ریخته بودی و دلت می خواست به همه چیز دست بزنی ... اینم عکس هاش. موقعی که منتظر بودیم تا بابایی بیاد دنبالمون ...:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عموش
6 آبان 91 18:37
موووووووووووووووووووچ
خاله سوسن
7 آبان 91 6:35
تو دل بروووووووووووووووووووووو
مامان سهیلا
7 آبان 91 6:37
فدات شم که روز بروز قشنگتر می شی


خدا نکنه مامان سهیلا جونم
مامان اختر
7 آبان 91 18:02
عشق من ..نفس من ..روح من ..مهربونم ...با شخصیت..خانم گل از همه نظر نمونه هستی گلم این جا خیلی شبیه بابا اروندت شدی ته چهرت بابات هست ملوسم عاشق خنده هات هستم
خاله مريم
9 آبان 91 14:32