آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

اولین.....

1391/5/24 15:15
نویسنده : مامان و بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

الاهی مامان قربونت بره... امروز(91.5.22) برای اولین بار خودت بدون کالسکه و بدون تکون خوابیدی ... خدا کنه ادامه داشته باشه گل من ... مامان خیلی ازت ممنون میشه که همینطوری ادامه بدی...

عشق من دو روز که اومدیم خونه مامان اخترینا ...آخه خونمون بنایی داریم... شما خیلی خوشحالی که دورت شلوغه ... همش در حال بازی کردنی... دوست دارم برای اینکه اصلا مامان و بابا رو اذیت نمی کنی ...

دیروز که حمومت کردم به خاله شیرین گفتم ازت چندتا عکس انداخت ...اینم عکس ها ....

اینم از پشت موهای دخترم....

اینم بعد از حموم...

 

اینم از خواب آرنیکا...

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهام مامان آوینا
23 مرداد 91 12:04
ماشاا... هزار ماشاا... به موهای پشت سرش. چقدر بلنده. آوینا هم موهاش زمان تولد زیاد بود انقدی که همه خانواده همسرم براشون جالب بود که خیلی مو داشت. ولی خیلی موهاش می ریزه. یعنی تمام تشکش پر مو هست مخصوصاً پشت سرش یکم خالی شده به خاطر اصطحکاک بین سر و تشکش. دکتر گفته ریزش موش طبیعیه...
عمو
24 مرداد 91 10:11
کی میای تو بغلم تا لپت رو بخورم
عمو
24 مرداد 91 10:11
مامی بهنام وملینا
31 مرداد 91 0:36
بووووووووس واسه دخمل نازتون منتظر حظورتون هستم