آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

یه اتفاق خوب....

1392/7/15 9:04
نویسنده : مامان و بابا
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم 

دیشب برای اولین بار لپ مامانی رو ماچ کردی ... نمیدونی چقدر منتظر این لحظه بودم و بهترین کادوی عمرمو تو شب تولدم بهم دادی ... عشق من دیروز با بابایی برای واکسن 18 ماهگی بردیمت مرکز بهداشت ... خیلی این واکسن سنگین و بد بود ... الان که ساعت 9 صبح هنوز تب داری و من تا صبح نخوابیدم ... امیدوارم امروز تبت قطع بشه ... عزیز دلم دیگه از دست این واکسن ها تا بری مدرسه خلاص شدیم خیلی خوشحالم که تونستیم این مرحله رو هم با یاری خدا پشت سر بزاریم ... وای بزار برات از حس اون لحظه بگم که کلی منتظرش بودم ... داغی بوستو تا توی قلبم حس کردم ... وقتی بهت گفتم آرنیکا لپ مامانو ماچ کن یه نگاه با نازی به من کردی و زود لپ مامانو ماچ کردی باورم نمیشد که تونستم این لحظه رو تجربه کنم بهترین و خاص ترین ثانیه عمرم بود ... با تمام وجودم می خوامت عزیز دلم 

قلبماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

راحله
15 مهر 92 17:51
سلام عزیز دلمممممم ما هم امروز واکسن هوراد رو زدیم خیلی جالبه دقیقا هورادی روز 2 مهر که معادل 18 ماهگیش بود منو بوسید انگار دنیا رو بهم دادن....تبریک میگم این حسسس زیبای تورو و امیدوارم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه
سمانه مامان آرشیدا
18 مهر 92 15:07
تبریک میگم این بوسه داغ و فراموش نشدنی رو. 18 ماهگی عسل خانم هم مبارک باشه. ماشاللا چقدر بزرگ و ناز شده. انگار قیافش تغییر کرده. ببوسش هزار تا.