آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

سورپرایز...............

1392/3/7 23:45
نویسنده : مامان و بابا
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم 

امروز خونه مامان اخترینا بودیم ... آرایشگرش اونجا بود و داشت موهاشونو کوتاه میکرد که یک دفعه دلم خواست بدم موهای شمارم مرتب کنه به بابایی زنگ زدم و اجازه گرفتم ... بابایی هم موافقت خودشو اعلام کرد ... کلی ذوق کردم و از بهاره جون خواهش کردم که موهای شمارم مرتب کنه ... خیلی باحال شدی وقتی بابایی اومد خونه از دیدن شما کلی سورپراز شد ...

اینم عکس هاش:

 

 

 

الاهی مامان فدات شه مبارکت باشه عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم مامان الینا
9 خرداد 92 12:21
مبارکت باشه عسلم.چقدر مدل موهات بهت میاد عزیز دلم
بابا همايون
11 خرداد 92 8:40
آرنيكاي گلم فداي اون دهان وچشمان هميشه خندانت برم من ماماني شقايق هم لطف كنه براي عزيزمون هميشه اسفند دود كنه دستش درد نكنه
خاله سايه
13 خرداد 92 15:41
مباركت باشه دختر گل دست مامان هم درد نكنه كه مرتب عكس جديد ميذاره تا ما هم خوشحال شيم.
lمامان اختر
13 خرداد 92 16:21
الهی مامان اختر فدای شما بشه نمی دونی چی کار کردی وقتی بهار جون مو های شما رو کوتاه می کرد عاشقانه دوست دارم فدای مهربونی هات بشم خوشگلم