آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

14 ماهگی

1392/3/6 23:23
نویسنده : مامان و بابا
623 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر 14 ماه گذشت ... باور کردنی نیست گذر زمان به این سرعت و بزرگ شدنت جلوی دید ما ... این روزا خیلی شیرین تر از قبل شدی و البته شیطون تر ... امروز همش یاد پارسال این موقع افتادم دلم میخواد با عکساش یادی از اون روزها بکنم...

 

 

 

 

جوجه مامان کلی بزرگ شدی دلم برای اون آرنیکای آروم و نانازی تنگ شده ولی حاضرم نیستم این روزهارو با چیزی عوض کنم چون تازه خوردنی شدی! 

 

دیروز برای اولین بار از مامان درخواست غذا کردی کلی کیف کردم چون همیشه باید کلی التماست بکنم تا غذا بخوری ...!

از راه رفتن خیلی لذت میبری و کلی ذوق میکنی ... لی لی حوضک رو تازه یاد گرفتی و تا می خونم انگشت اشاره دست راست رو سریع میزاری روی کف دست چپت ... الاهی مامان قربون اون انگشتای کوچولوت بره ...!

اینم از عکس های 14 ماهگیت :

 

آرنیکا خانوم در حال دیدن بیبی انیشتین اونم از نزدیک ترین فاصله که جیغ مامانشو در بیاره!

الانم داره به عصبانیت مامانش می خنده ...

 

 

 

عروسک نازم عاشق تک تک لحظه هاییم که با هم میگذرونیم دلم میخواد ثانیه به ثانیه شو حفظ کنم 

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابا همايون
7 خرداد 92 9:48
بعله خانم خانما اينطوري همتون بزرگ شدين فكر كنم حالا ديگه يواش يواش متوجه احساس پدر ومادرتون ميشين كه چقدر نسبت به شما حساس بودند ولي واقعا دستت شقايق جان درد نكنه نشون دادي كه مادر نمونه اي هستي اميدوارم هميشه سلامت باشي وآرنيكا خانم وقتي بزرگ شد ببينه كه پدر ومادرش چقدر براش زحمت كشيدند

مرسی پدر شوهر عزیزم

باباش
7 خرداد 92 9:57
دختر گلم، از اونجائيكه مامان هميشه زحمت بروزرساني وب لاگت رو ميكشه و بعدش به من ميگه چك كن،اما امروز قبل از گفتن مامانت خودم چك كردم.... ماشااله خيلي ماه شدي......... ديشب نذاشتي 1 كلمه درس بخونم. دوست دارم.
مریم مامان الینا
9 خرداد 92 12:23
14 ماهگیت مبارک باشه خانم خانمها...چقدر پیرهنت خوشگله و بهت میاد.الهی 120 ساله بشی خاله جون.من خیلی دوستت دارم و از عکسات انرژی میگیرم.دست مامان شقایق درد نکنه
lمامان اختر
13 خرداد 92 16:49
سلام نوه ی عزیزم همیشه تمیز و مرتب هستی خیلی دوست دارم و دست های مهربون مامان شقایق می بوسم که عاشقانه از شما مراقبت می کنه خدا سایه بابا اروند رو سر شما پر ستاره کنه که کانون گرمی برای شما درست کرده و به شما آرامش می ده شما رو به خدا می سپارم.
راحله
10 مرداد 92 5:43
ببخشیدا من هی نظر میذارم خب از بس ذوق زده شدم نمیشه نظر نذارم