آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 29 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

13 ماهگی

1392/2/8 11:45
نویسنده : مامان و بابا
823 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم روز ها به تندی دارن سپری میشن و تو روز به روز بزرگتر میشی ... آنقدر نگاه کردن به بزرگ شدنت برای من و پدرت لذت بخشه که قدرت وصف کردنش برایم دشوار ه... میدانم زیباترین روزهای عمرم را در کنار تو و پدرت سر میکنم و خدا را برای این همه نعمت شاکرم ...

خوب بزار برات از حرکاتی که این روزها میکنی بگم ... دست میدی ... بای بای میکنی ... بوس میکنی ... چشمت رو نشون میدی ... این کارای جدید که یاد گرفتی ... دیگه پر معناتر منو صدا میکنی و خیلی بابایی شدی همش تو بغل بابایی هستی و براش کلی ناز میکنی ... بابایی هم از این موضوع کلی لذت میبره و به من فخر میفروشهخنده

عکس ها در ادامه مطلب 

 

 

 

 

 اینم از اشوه های آرنیکا خانوم برای باباییش:

 

 

 

 

بدون شرح:

 

 

 

13 ماهگیت مبارک عروسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابا همايون
8 اردیبهشت 92 12:31
آخ قربون اون نگاه وخنده هاي قشنگت برم من كه آدمو افسون ميكنه زيباي من دختر آريايي من
خاله لیلی
8 اردیبهشت 92 13:09
عزیز دلم هزار ماشااله. الهی که همیشه زیر سایه ی پدر و مادر باشی گل قشنگم و هر روزت رنگی تر از روز قبل باشه نازنینم. دست مامان و بابا هم درد نکنه که انقدر حواسشون به گل دخترشون هست.
باباش
8 اردیبهشت 92 13:24
دختر گلم اينقدر براي بابا ناز مي كني كه حد نداره.....
عموش
10 اردیبهشت 92 22:36
دلمون برای همتون یک ذره شده!


ما هم همینطور
سمان مامان آرشیدا
23 اردیبهشت 92 0:54
وای قربون عشوه هاش برم من. خیلی دوست داشتنیه. هزار تا ماچش کن از طرف من مامانی.