آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

آرنیکای مامان وبابا

آخرین ماه از تولد...

1391/12/6 19:01
نویسنده : مامان و بابا
685 بازدید
اشتراک گذاری

الاهی من فدای یدونه دخترم بشم ... 11 ماه گذشت و وارد آخرین ماه از تولدت شدیم دیگه چیزی به یکسالگیت نمونده یه سری تدارک برای تولدت دیدیم ولی هنوز کلی کار داریم برای اون روز ... حالا بزار برات از شیرین کارییات بگم ... دیگه کل خونه رو میگردی و اگه صدات نیاد حتما داری کاری انجام میدی که مجاز نیست ... و اگر تو دید من و بابایی باشی برمیگردی و مارو نگاه میکنی و با یه خنده ی شیطنت آمیز اون کارو انجام میدی ... من و بابایی عاشق همین نگاهاتیم ... خیلی نون دوست داری و با دیدن نون بال بال میزنی تا بهت بدم ... نفس مامان همه جارو میگیری و بلند میشی و خیلی با احتیاط میشینی ... دوست دارم برای محتاط بودنت ... موقع نشستن چشماتو میبندی و زبونتو میاری بیرون ... خیلی نفس شدی ... دلم برای روزایی که داره میگذره واقعا تنگ میشه ... با چشمات حرف میزنی ... انقدر نگاهت با معنی که نگو و نپرس !!! ... من و بابایی عاشقتیمقلب

دیشب یه جشن کوچولو برای خاله زهرا و عمو فرشاد گرفتیم آخه سالگرد ازدواجشون بود و شب آخرین ماهگرد شما خیلی بهت خوش گذشت و کلی ذوق زده بودی ... اینم چندتا عکس از 11 ماهگیت:

اینم از شام دیشب:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

باباش
7 اسفند 91 15:34
سلام گل دختر گلم، اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشي. خيلي دوست دارم...
مامان کیانا
8 اسفند 91 0:18
عزیز دلم، خانم باشخصیت، هزار ماشااله خیلی نفس شدی. عزیز بودی عزیز تر هم شدی. دست مامانی پر توان به خاطر زحمتهایی که برای شما کشیدن. مامان آرنیکا با این جملت خیلی کیف کردم: دلم برای روزهایی که داره میگذره تنگ میشه.... منم دقیقاً همین احساس رو دارم عزیزم


مرسی خاله جونم
راحله
8 اسفند 91 16:34
عزیز دلمممم هزار ماشاللهچقدر خانوم شدی....چه موهای قشنگیاون عکسی که چشماشو بسته خیلی خورنیه


مرسی خاله راحله جونم
خاله مريم
9 اسفند 91 12:10
واي عزيزم چقدر ماه شدي.خيلي عاشق خنده هاتم.اميدوارم شما و الينا در آينده دوستاي خوبي براي همديگه باشين


ایشاا... دوست خوبم
مامان سونیا
14 اسفند 91 19:12
ای جانم چه دختر ناز و با نمکی دارید خدا نگه دارش باشه
عموش
20 اسفند 91 13:29
یک ماهه که ندیدمتون و دلمون خیلی براتون تنگ شدعاشق همتون هستم
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 91 23:48
صدمبارک به تو آن عیدکه فردا باشد نـوروز نـوید وصـل دلـها بـاشـد امـیـد که با فضل خداوند جـلـیّ سـال فـرج مـهـدی زهـرا باشـد سال نو بر شما مبارک باد
مامان حسین جون
6 فروردین 92 8:50
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی